2008-05-02

Fredag

Hej nu har ja inte skrivit på ett par dagar. Jag har inte haft nåt spec att skriva om så ja har inte orkat. Inte för att ja har nåt spec att skriva om nu iaf men men...I onsdags var det Valborg å jag va hemma å vi hade gäster. Dem har ja inte träffat på 4 år så det var ett tag sen kan man säga.

Igår var det fint väder halva dagen. Ja hade tänkt sätta mig på altanen å sola men icke sa nicke. Veronica ringde å fråga om vi kunde gå till sågen å köpa glass. Visst tänkte jag. Skulle bara duscha å fixa mig. Satte på mig shorts å gick till "dagisbacken" för att möta henne. Då kommer ja på att de blev väldigt kallt att bara gå i shorts. Å typ alla andra gick i jeans å jacka. Haha. Det blev faktiskt lite pinsamt att ja va den enda med shorts. Men på vägen hem sen såg ja en som hade shorts *Yes ja va inte ensam* haha.

Idag har ja inte gjrot ett skit än så länge. Men planeringen för den här dagen är:
*Duscha, göra mig i ordning.
*Plugga (som in i helvete).
*Städa Pelles bur.
(*Kommer inte kunna göra något kul ikväll eftersom ja ska jobba imorgon.)


Det är så min dag kommer se utrolig, roligt va?

I Onsdags landade det en polishelikopter på torvalla för att de skulle ta bilder ovanför VH. Fattar inte riktigt vad de gjorde i Handen då :S. Men jag Sabina å Sarah filmade eftersom vi va på Torvalla å hade gympa samtidigt. (Första utegympan de här året å vi låg å solade istället för att spela fotboll)
Nu ska ja göra det förstnämnda i min "att göra" lista!!

Så bye bye å ha de bäst alla.

Inga kommentarer: