2008-05-19

Måndag

Idag är det som sagt en tråkig måndag. Fick typ ingenting gjort på lektionerna av någon konstig anledning. Vi hade drama föreställning å det kom ganska många ungar denna gång. Vet inte exakt hur många de var. Men många var de iaf.

Efter skolan gick jag och min kära vän Nathalie till centrum å så åt vi på donken sen hamnade vi på en A-lagar bänk å satt å prata i typ minst 45 minuter eller liknande. haha. Vi såg två jättesmå personer. En gumma å en gubbe. Skit söta var dem. Eller det var nog bara för att de var så små som vi tyckte att de var gulliga. Sedan när klockan var typ 6 så åkte ja hem.

Nathalie å jag har bestämt oss för att vara nyttiga i en vecka nu. Inge donken å inge godis. :O jag kommer dööööö. Näe det kommer ja inte men ja kommer spara pengar å inte gå upp i vikt :). Det känns faktiskt riktigt bra.


PS.
<3 Peter å Fredrik. Tack för att jag har er. Väldigt glad för det, ni betyder grymt mkt för mig.

Inga kommentarer: