2008-05-07

Onsdag

Idag började dagen med att vi hade gympa. Egentligen skulle vi ha gjort coopertestet idag. Men hela banan var smockad med 7:or som hade friluftsdag så vi fick spela brännboll istället. Ja tog en lyra å gjorde ett frivarv *stolt*...

På lunchen gick jag å Sabina till centrum för hon skulle köpa ett par coola pilotsolglasögon :). Ja köpte mig ett par nylonstrumpor för ja har lånat mammas senaste tiden då mina försvann.
Sen hade vi samhälle å de flöt på ganska snabbt för vi kollade på nån film om globalisering (fattar fortfarande inte riktigt vad det innebär) *skäms*.....Sen var jag kvar på verkstaden å vi övade på våran *piiiip* dockteater. Ja tycker verkligen inte om att göra det här arbetet men e man tvungen så e man. Efter det så satt ja å Åsa å pluggade lite matte men det var inte så länge. Sen gick jag till Sabis å lyckades vid kassorna där gå in i en stolpe (har hänt förr vid samma stolpe). Det var så pinsamt. I lördags råkade ja dunka huvudet i en glasdisk när ja skulle kolla närmare på en macka som mamma skulle köpa. Å gud vad mamma garva åt mig då. Då skämdes jag också jättemkt haha.

Inga kommentarer: