2008-05-14

Onsdag

Hade idrottsdag på Rudan med klassen idag. Det hade varit mycket roligare om det inte hade regnat. Lite sol kunde väl vi fått ha. Men istället stod vi framför en brasa å värme oss för det var skitkallt ute. Vi gjorde inte klart allt vi skulle men det kändes bra iaf. Snart ska jag åka in till stan med Issa. Vi ska gå på bio för hon hade fått förhandsbiljetter till en film :). Det ska bli kul.

Imorgon ska jag jobba sen på fredag är det grillning med klassen å så ska Sabina sova hos mig :). På lördag vet jag inte vad som händer men på söndag ska jag jobba och sedan vara med Sara Fors :). Du ska få din försenade present. Förlåt att det dröjt vännen :(.

Nu ska jag hitta på något annat än att sitta vid datan. Byeee

2 kommentarer:

Anonym sa...

på våran drottsdag var det stråålande sol ;D hehe

asså din present, du förstår inte hur jävla fin den var!! :D:D:D allt var så perfekt med den :'D
tack för du finns <3 :):)

Anonym sa...

vad glad jag blir att du tycker om den :D...hihi :) tack för att du finns du med. <3 <3