2008-05-25

Söndag

En skit tråkig helg har det varit. Har typ pluggat å jobbat hela helgen. Fick ju ut hemtentan i torsdags men har knappt börjat med den men jag har gjort en massa matte hela helgen. Fattar lite utav andragradsekvationerna iaf ^^. Har prov på torsdag. suck... Iof så shoppade jag lite igår med Jennifer efter jobbet. Köpte en ny sminkväska eftersom min förra blev förstörd. Köpte även en morsdag present och sedan en bh utan band som jag kan ha under mina nya klänningar. Sen så va Jennifer och jag inne på Kicks å då så kunde man värva medlemmar och då värvde jag henne så vi fick en massa gratisprylar. (skit dyra märken) så det kändes ganska kul. Men nu är det söndag å så är det tråkig måndag imorgon. Ännu en suck.

Nu ska jag gå å baka en kladdkaka till min kära mor :) (å oss andra i familjen).

Inga kommentarer: