2008-05-09

Fredag

Min klassföreståndare ska sluta. Hon kom in till oss när vi hade lektion å börja gråta å sa att hon skulle sluta. Typ hela klassen blev skit ledsna. Danka du får INTE lämna oss. Du har lärt känna oss alla så bra och du öppnar dig för oss och berättar hur ditt liv är/varit till skillnad från alla andra lärare. Du är den lärare som bryr dig mest om alla i klassen. Ska bli kul med grillningen den 16 maj med klassen på rudan iaf :D.

Så himla skönt väder det har varit idag. Å det bästa är ju att det ska vara så skönt väder resten av helgen också. Jag vet vad jag ska göra hela helgen iaf. Sooooola :) fast måste plugga också eftersom ja har prov tills på måndag som jag inte börjat med.

Imorgon ska jag gå upp halv 6 och åka med halv 7 bussen till jobbet och jobba minst till 12. Hoppas Jennifer också jobbar så länge så slipper jag sitta själv.

Puss å kram alla. Råder er alla att vara ute i det sköna vädret :)

Inga kommentarer: