2008-05-23

Fredag

Vilken mysig dag det är idag. Det är soligt och mysigt. Köpte en morsdag present till mamma idag :D. Köpte en grej till pappa också som han blev jätteglad över :). Sen köpte jag en bikini som man kan vända på så att det är som två bikinisar. Sen köpte jag en klänning från Gina tricot också. :D Marinblå var den. Det är min favvofärg. Ja har blivit en sån person som måste shoppa typ hela tiden. Det är helt sjukt jue. Ville köpa en massa mer grejer men det har ja inte råd med.^^. Men nästa sommar ska jag dra med mig nån kompis till typ Strömstad eller nån annan mysig sommarstad på västkusten. Där vill jag jobba och bo en sommar eller något sådant. Fatta mysigt det vore!! Bara ha det bra å komma bort från Stockholm ett tag. Någon som vill följa med?

Nu ska jag gå ut och kratta gräsmattan ^^...Jaja, har man inget bättre för sig så får man väl göra sånna tråkiga saker. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Nån som vill hitta på nåt?

Inga kommentarer: