2008-05-13

Tisdag

Sitter och lyssnar på musik på min mobil för jag måste hitta en låt och skriva vad den har för budskap och vad den betyder för mig tills imorgon. Uppgift i kommunikation. Suck. Den här låten jag lyssnar på nu betyder mycket för mig. "When I'm gone-3 doors down".


Idag fick vi reda på att våran lärare Gunilla också ska sluta. Fan alla bra lärare slutar. Ni får inte det :(

Imorgon har vi Idrottsdag på Rudan. Vi ska typ ha samarbetsövningar. Jag ska vara med mina kära vänner Sabina, Åsa, Nathalie och Jonathan. Pappa skulle köpte plättar till mig idag men jag glömde säga det åt honom så nu har jag ingen mat. Men jag får väl ta en tidigare buss imorgon. Måste säga det till Emelie. :O. Men nu ska jag skriva om den där låten. Måste bli klart jueee.

Tack å adjö för idag.

Inga kommentarer: