2008-05-29

Torsdag

Igår var vi på Naturhistoriska och Cosmonova. Nu måste ja berätta en rolig sak ^^

När vi var på väg dit så åkte vi tunnelbana. Vi gick av vid universitetet och vi skulle gå upp för en helt vanlig trappa. Men självklart klantig som jag är så ramlar jag framlänges å typ dör av pinsamhet. Ja å mina kompisar börjar garva skit mkt. Självklart blir jag illröd i ansiktet. När vi hade lunch så skulle jag å Nathalie gå till en resturang och äta. Vi gick ner för den trappen och jag tänkte inte mer på det då. När vi skulle tillbaka upp för samma trapp säger jag : Nu ska jag INTE ramla en gång till. Gissa vad som är det första jag gör. Jag ramlar i samma trappa en gång till. Garvade lika mycket den gången. Fast första gången var det mycket pinsammare eftersom det var en massa mer folk.

På senaste tiden har jag gjort en massa klantiga saker som att gå in i en stolpe vid sabis i Handen C. Sen råkade jag slå i en glasdiskskiva på 7 eleven när jag skulle kolla vilken macka jag skulle köpa. I fredags när jag stod vid bussen och satte på mig mina solglasögon och skulle gå på bussen så märkte inte jag att ena glaset i solglasögonen var borta. Måste ju sett urlöjlig ut. Fattar nu i efterhand varför alla kollade så konstigt på mig. :S Piiiiinsamt.

Nu har jag bara en uppgift och ett prov kvar i skolan. Sen är det sluuuuuuuut :). Sommarlov den 4 juni :). hihi. Det gör mig glad.

Nu ska jag äta lite. See ya later :)

Inga kommentarer: