2008-05-30

Fredag

Kära sommar. Så här borde det alltid vara. Dvs soligt och varmt. Är ledig idag då vi har kompledigt från i onsdags. Måste ändå jobba på min uppgift om dödsstraff. suck. Men det går nog bra. Efter det ska jag in till jobbet (kanske jobbar, vet inte än). Sen ska jag och mamma kolla på parfymer för min pappa är så gullig att han tänker låta mamma och jag välja vilken parfym vi vill så betalar han :). Så söt han är. Sen blir det väl till att åka hem och fortsätta med dödstraffet.


Jag är verkligen jättesugen på att gå och bada. Har inte doppat mig i år ens. Men ja vill verkligen inte bada i Drevviken för den har blivit så skabbig. Jag vill bada i havet men det är ganska långt dit.. Hehe. Då måste man åka till Dalarö och det tar ju sin lilla tid om man ska åka kommunalt.


Pelle är världens goaste. Hela kvällen igår lämnade han mig inte en sekund. Han ville sitta på min axel å gosa typ hela tiden. <3


Inga kommentarer: