2008-05-21

Onsdag

Idag efter skolan gick jag med Nathalie å Denise till centrum. Denise skulle köpa hårfärg å Nathalie skulle köpa nån klänning till studentfesten hon ska på imorgon. Jag vill också vara 18 å få gå på studentfester. *suck* Aja, jag får väl mitt roliga nästa år. Tänk er att jag tar studenten nästa år. :). Min klass studentskiva kommer äga :D. Fast sen dagen efter studenten då blir man arbetslös. Jag har inte tänkt så mkt på det än så länge. Men nu när jag väl tänker på det så känns det inte så bra. Livet börjar på allvar då. Man blir vuxen på riktigt. Man måste ta en massa mer ansvar än vad man gör nu. Iof har jobbar jag nu med men det känns inte som att det är på samma allvar. Föresten så har ja fått sommarjobb. Det är på Collectum (där jag iof redan jobbar). Efter att ja kommer hem från Kroatien så ska jag jobba tre veckor. Sen börjar mitt sommarlov. Sjutton vad härligt. Ska åka till Peter å Annika i sommar också :). Sen vill ja till skåne också. Kanske ska dit med Sara i sommar men jag vet inte än. Hoppas på det.


















Några utav mina goa kompisar :D



Inga kommentarer: