2008-05-10

Lördag

Gick upp halv 6 imorse och jobbade sedan i 4 timmar. När jag kom hem så satte jag mig på altanen i ett par timmar men inte har jag blivit brun för det. Pluggade gjorde jag också :/ Svettades gjorde jag däremot så jag var tvungen att gå in och ta en dusch. Tyckte därför att jag var värd att ha lite kul så jag gick på en kortis promenad med Sarah N :)

Det var min dag det. Inte så händelserik men helt ok. Mamma och jag funderar på att åka till gotland om ett par helger. Skulle vara skit mysigt ju. Vill verkligen det för jag tycker väldigt mkt om gotland. Min mormor och morfar hade en sommarstuga vid högklint på gotland förut. Men den har dem inte kvar :(. Den ligger ganska nära havet.

Nu ska jag snart börja läsa min engelska bok som jag inte kommit så långt i. :(. Vill inte plugga. Vill göra något kuuul jueee!!!

Aja puss å kram

Inga kommentarer: