2008-05-11

Söndag

Så himla fint väder det har varit den här helgen. Jag älskar sol även om jag inte blir brun. Endast varm å trött. Hehe men sånt e livet. Man kan inte alltid få som man vill. Idag har jag pluggat psykologi. Mamma förhörde mig å det gick faktiskt ganska bra :D....


En sak undrar jag! Varför jag duger nu och inte förut.?!?!?!?!

Skola imorgon å psykologiprovet e på morgonen. Håll tummarna för mig.
Har inte så mkt mer att skriva idag. Men är lite avundsjuk på Parisa som ska till Norge å jobba där i sommar :D. Jag skulle också tycka att det var kul att åka till nåt ställe (sommarstad) å bo å jobba där en sommar. Någon kompis skulle jag dra med mig för jag vill ju inte åka till en annan stad helt själv. Då skulle jag nog känna mig väldigt ensam eftersom jag inte är den typen som går fram till folk och börjar prata.

Inga kommentarer: