2008-04-29

Tisdag!

Känner mig så sviken! Varför ska det alltid hända mig :(. Kan inte folk bara tala sanning. :/. De kan heller inte hålla löften. (Vissa av dem) En vän för mig är någon som är snäll, bryr sig och någon man kan lita på. Måste bara säga att Issa dig vet jag att jag kan lita på oavsett. Kommer du ihåg i Kumla? Du å jag vännen! Kokobeng (eller hur det nu var) de betyder iaf Puss å kram.

Idag har ja haft engelska nationella å de gick piss. Lär ju få ett stort IG!!!

I övrigt har dagen varit bra :D. Efter skolan idag hade ja å Nathalie bestämt oss för att gå och fika...Det blev så att jag å sarah gick till centrum å kolla på skor (ja köpte ett par) :). Sen mötte vi Jamina å Josef. Sen kom äntligen Nathalie ;) Så vi gick till Donken å köpte Mc Flurry :). Å så gick vi ut i solen allihopa :) myyysigt!

Åkte hem och hjälpte pappa att fixa med alla utemöbler och nu sitter jag här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Zyj höl juzyl zyj!
Haha försök kom klura ut vad det där betyder Tessan :D Ett tips är att ha en fusklapp, det har jag nu xD :P

Anonym sa...

hahaha ja som skulle gå å lägga mig men nu måste ja ju bara veta vad det betyder. haha..skriver en fusklapp nu ^^

Anonym sa...

Hahaha xD Du är så söt!

Nikk o slöq! :P xD