2008-04-17

Snodde den från Sabina :)

VEM...
Vem är i rummet med dig? min pappa
Vem fick du sms av senast? Veronica <3
Vem tänker du på nu? Min bror
Vem pratade du senast i telefon med? Sabina
Vems hus var du senast i? Sarah NL
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? mamma
Vem önskar du att du var med nu? ja vet inte
Vem är din favoritsläkting? Dan
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Nämns inte här men de flesta vet nog vem

VAR...

Var går du i skolan? Haninge
Var är din telefon? I soffan som ja sitter i
Var är din mamma? I köket tror jag
Var sover du? I min säng
Var handlar du mest? Vivo
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på Gina Tricot för typ en månad sen
Vart åkte du senast bil? Hem, å det var jag som körde
Var i ditt rum är du? E i vardagsrummet i soffan

VAD...

Vad åt du senast? Grillade kötfärsbiffar med spagetti
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt linne som ja har på mig
Vad gillar du mest med skolan? Mina vänner
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Ja vet faktiskt inte. Men rött gillar jag men inte på kläder
Vad är din favorithemsida? Ja vet inte ^^
Vad är ditt favoritskomärke? Har inget spec
Vad har du mest? jag vet inte
Vilken film såg du senast? Nån på tv. Kommer inte ihåg vad den hette
Vad hör du just nu? tv:n

VARFÖR...

Varför har du myspace? Använder inte det
Varför har halva jordens befolkning myspace? No idea
Varför valde du ditt myspace namn? Har inget!!
Varför går vi i skolan? För att man ska få en utbildning och lära sig saker
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)? Samhället gör det å varför vet jag inte
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? För att alla som hör dåligt ska höra haha...Näee men ja vet inte
Varför är alla besatta av OC? För att det är bäst :D

NÄR...

När blev alla besatta av myspace? Ingen aning
När började du skolan? för ungefär 12 år sen
När är din födelsedag? 14 dec
När gick du senast till ett köpcenter? i fredags med Jamina å Sarah
När köpte du senast nya byxor? typ en vecka sedan eller nåt
När var senaste gången du tände ett ljus? kommer inte ihåg
När var du senast i skolan? För ett par timmar sedan
När träffade du din pappa senast? E med honom nu
När duschade du senast? Imorse

HAR DU NÅGONSIN..
1. Hånglat i mer än tre minuter? Japp
2. Sovit i en annan säng? Absolut
3. Hånglat på en bio? Nä
4. Hånglat i skogen? Nä
5. Tyckt att din kusin är het? Nä
6. Sovit naken? jo jo
8. Kört över hastighetsgränsen? Japp senast idag haha
9. Målat om ditt rum? Joo men det var ett tag sedan
10. Dansat framför en spegel? Haha det händer ofta
11. Fått hicka? mmmmm
12. Vart tillsammans med någon? mm
13. Stulit pengar från en kompis? nej nej
14. Hoppat i en bil med folk du just träffat? haha jaa
15. Varit i slagsmål? Neej :)
16. Smugit ur ditt hus? Näe tror inte det
17. Haft känslor för någon som inte känt det samma? mm :(
18. Blivit arresterad? NEJ
19. Hånglat med en främling? japp
20. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Nej
21. Varit förälskad i en granne? haha näe verkligen inte
22. Struntat i skolan för att göra något roligare? japp japp
23. Sovit i en säng med någon av samma kön? yes yes
24. Sett någon dö? Nej som tur är
25. Varit på ett plan? Japp ska snart på ett i juni
26. Kysst en bild? haha japp
27. Sovit till tre?mm det har jag garanterat
28. Älskar eller saknar någon just nu? Näe det gör jag nog inte

Inga kommentarer: