2008-04-23

Onsdag

Hemma och är sjuk idag. Igår när ja skulle gå å lägga mig så kände ja mig lite illa mående men tänkte inte mer på det sedan. Imorse när jag vaknade så kändes hela min mage konstig och jag mådde jätteilla så jag gick aldrig till skolan idag. Hade faktiskt velat det eftersom det är så fint väder att vara ute i. Men istället fick jag ligga i sängen och sova. Det var iof inte heller fel men iaf.


Har nu ätit lite yogurt men mår fortfarande lite illa. *suck*


Kanske ska ta en promenad senare idag :D.


Föresten när mamma kom hem från Paris (hon var där med jobbet) så fick jag en jättefin vår/sommar väska och ett coolt skärp. Tack mamma <3.

Vill också passa på att säga att jag älskar dig mamma!


Har inget mer kul att skriva om så nu ska jag titta på tv istället. (inte för att det är något bra på tv)


Inga kommentarer: