2008-04-14

Sjuuuuk!

Hemma och e sjuk idag! :( Mådde illa inatt för att ja svalde hela tiden pga mitt halsont å mitt i natten gick ja upp å gjorde mig ett par skorpor i förhoppning om att illamåendet skulle gå över men det gjorde det inte. (Det värsta ja vet är att spy). Ja låg å läste min bok å kolla på tv men inget kunde få mig på andra tankar. Funderade nästan på att gå ut occh ta en promenad. Kollade ut genom fönstret å de såg så härligt ut. Inga människor bara jag. =) Hoppas min förskylning går över snart för imorgon måste ja verkligen till skolan eftersom ja å åsa måste göra klart vårat arbete om OCD (tvångstankar). Det är faktiskt väldigt kul å intressant. Kollade på youtube på folk som har OCD....Finns ju typ hur mkt olika tvångstankar/handlingar som helst. :S

Imorgon kommer ja till skolan Sabina :)

Idag har jag faktiskt varit duktig och pluggat engelska. Vi ska ha skrivit en text om skoluniformer och vad man tyckte om det. Den skulle vara inlämnad för typ en månad sedan. Ja har blivit så seg å lat på senaste tiden. Orkar typ aldrig plugga så jag börjar komma efter...Neej. Hatar att komma efter.

Nu ska ja nog gå å duscha snart tror jag. Å borsta tänderna för det har ja glömt göra idag ^^

puss å kram

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hoppas verkligen för guds skull att du kommer!! ;D <3