2008-04-13

Söndag!

Idag har jag gått och blivit sjuk :( Typ alla e sjuka nu. Har ont i halsen å har druckit en massa gott kaktus te idag. Jag som förövrigt inte brukar dricka te! hehe... :) men gott är det. Har legat i min säng hela dagen idag. Måste ju bli frisk tills imorgon då de e skola å sen ska ja till polisen för att skaffa pass. Förra måndagen när ja gick dit med pappa så fick ja inte skaffa det för att min mamma var tvungen att skriva på något papper. Så det ska ja göra imorgon.

Nu ska ja göra engelskaläxan som ja har tills imorgon. Suck* men måste man så måste man. Typ 20 oregelbundna ord. Men ja kan dem typ tror jag :D

så bye byeeeee

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kaktuste?? O.o
GE MIG!! Jag kommer hem till dig nu xD

Anonym sa...

Hehe de e skit gott. :) Köp det om du inte har det ;)

Anonym sa...

Hejsan Therese!
Du får ta och krya på dig!!
Kramar

Anonym sa...

åå tack jennifer :) ja kanske kommer imorgon. För ja å åsa måste göra klart vårat arbete om OCD!