2008-04-09

Kväll

Idag har varit en helt okej dag! Ja va i skolan bara en liten stund å sen gick jag och Sarah NL till centrum för att lämna igen mina jeans som ja köpte som ja kom på satt konstigt på mig (men ja köpte ett par andra istället, skit snygga e dem.) Fast ja råka rita med en bläckpenna på dem. Haha hur lyckas man liksom. Men det går väl bort i tvätten antar jag. Annars så e dem ju blåa å pennan var blå så Whatever!

I torsdag så var jag och köpte mig ett playstation 2 för att på fredagen skulle ja köpa en dansmatta och ett spel till det. Ja har kommit på att det är sjukt kul att dansa på den. Dessutom kan man kolla hur många kalorier man förbränner. Skitbra :D....Vad är det man tränar på den förutom att man bränner kalorier?? Nån som vet?

I lördags va ja med min jobbarkompis Jennifer! Det var kul att träffa henne förutom på jobbet. :) Vi dansa på min dansmatta sen satt vi typ bara å prata hela kvällen tills hon skulle hem å mina föräldrar va inte hemma å ni vet ju vad ja tycker om att vara ensam hemma på kvällen/natten! Inte kuuul! Men aja det gick bra. Tände många lampor hemma och gick in i mitt rum å satte mig vid min kära dator. Vad skulle ja göra utan den!?!?! De e nog som min bror Fredrik säger: Att ja e en datanörd hehe. *Can't live without my computer*

Ja har också kommit på att ja ser dåligt! Ja har glasögon men använder dem sällan för att ja känner mig så ful i dem. En dag hade ja dem i skolan å va inte jätte förtjust i det men ja va tvungen. Efter ett tag på lektionen kollar min lärare Sara på mig å säger: Nämen Therese, har du glasögon???? hehe joo svara ja å hela klassen vände sig om å kolla på mig. Ja som inte ville synas den lektionen. Piiiiinsamt! Så nu vet hela klassen om det så nu spelar det ingen roll om nån ser mig i dem i skolan hehe.

På fredag ska ja kanske gå på bio med mamma :D de va länge sedan ja umgicks med henne :D..Vi vet bara inte vad vi ska se :O. Pappa ska åka till Sälen med sina kompisar. Fast han ska inte åka skidor för han har gjort nåt skumt med sitt knä så det går inte. På lördag ska kanske jag, min mamma, Sara å hennes mamma äta middag tillsammans...Va myyysigt. Sara är den kompisen ja kännt längst. Förevigt vänner <3

Nä nu ska ja ta å sova lite. Puss å kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu var det så länge sen vi gjorde något therese! typ precis en månad sen :(
... men nästa söndag skulle vi göra något va? :D <3

Therese sa...

ja det var länge sedan tyvärr. :(
jaaa det ska vi :) :) :)