2008-04-18

Fredag

Idag har jag övningskört lite mera. Men ja fick ett par motorstopp haha...skit också men ja tar nya tag :D men i övrigt gick det ganska bra. Krockade inte iaf å de e bra för att vara jag haha. Snart ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Egentligen skulle ja på fest fos Elin med Veronica idag men de blev inte så för ja orka inte hehe. Paarta nån annan dag brudar :).

Nu sitter jag å kollar på filmen Erin Brockovich. Den är helt okej men kommer nog inte titta klart på hela eftersom den slutar 23:40.

Idag hade jag och Åsa redovisning på FSF om OCD. De gick faktiskt bättre än väntat. Det blev en rolig redovisning jämfört med de andra. De andra va bra å intressanta men folk skratta på våran eftersom folk berättade om deras tvångstankar vilket var ganska kul haha.

Nooow watching tv....byeee

Inga kommentarer: