2008-04-27

Söndag

Nu är helgen typ slut! :( Men de har varit en kul å mysig helg tycker jag!
I fredags gick jag å fika med Nathalie i centrum. Efter det åkte ja hem å gjorde inte så mkt men på kvällen åkte ja till Handen å va med Larsson ett tag. :) *såg en massa snygga killar*
I lördags gick ja upp 05:50 för att åka till jobbet. Å då jobbade jag själv för att Jennifer skulle jobba på söndagen den här helgen. *mutter*

I lördags var det då min namnsdag! Tack Sara för att du gratta mig <3. Det har liksom typ blivit en tradition att typ få nån liten grej å äta god middag när folk i familjen har namnsdag. Så jag fick solpuder av mamma å pappa <3. Sen åt vi grillat kött med klyftpotatis. Det var väldigt gott.
Idag gick jag upp typ vid 12. Jag och Sarah skulle till centrum å shoppa :D. Ja köpte en t-shirt från Vero Moda, ett par skitheta shorts å flipp flopps även det från Vero Moda.

Fan! Ja ger upp Fredrik hehe. Sveriges baksida är väl Stockholm då *internskämt*


Snart är det väl typ läggdags. Men inte riktigt än hihi ;)

Inga kommentarer: