2008-07-12

Sol sol sol

Sitter på altanen i solen. (eller just nu i skuggan för annars ser man inte någonting på skärmen för att det blänker så mycket). Idag ska jag väl inte göra något speciellt.

Men imorgon ska jag träffa Jennifer från jobbet. Vet inte vad vi ska hitta på men något skojigt brukar det alltid bli :). På måndag ska jag träffa min ängel Sabina. :) Vi lär ju va ute å bara ha det skönt om det är bra väder förstås. Men det lär det väl bli. :)

På tisdag ska jag packa lite. Ska försöka få med mig min dansmatta och min dator plus en liten hårddisk för Peter ska hälpa mig med ltie saker. Sen så ska jag Sarah och Hannah typ ha myskväll hemma hos dem och köra Singstar, dansa dansmatta och spela Buzz. Har aldrig gjort det sistnämnda men det blir säkert kul :). En vecka i Göteborg är inte fel :).

Näee nu ska jag ta och sola vidare. Kan ju inte komma tillbaka till skolan helt kritvit i höst när alla är så fint brunbrända. ;)

Inga kommentarer: