2008-07-18

Fredag

Igår hade vi jättemysigt. Först var ja å Peter hemma å åkte iväg å fixade lite saker. Sen gick vi på en promenad till havet med Smilla. Gick hem och åt lunch vid typ 4 ^^. Lite sent kanske. Men bättre sent än aldrig. Sen kom Kattis, Sarah och Hannah å hämta mig. Vi hann inte göra så mkt innan Peter å Annika kom dit för att vi skulle äta middag tillsammans. Efter det fick jag till min förvåning se Peter försöka sig på att dansa på min dansmatta. De gick inte så bra så han skyllde på att bakåtpilen var trasig. Haha du e för rolig du. ^^

Sen kollade ja å tjejerna på "Jumper" och sedan "Hot chick". De var bra båda två trots att Jumper inte hade någon text överhuvudtaget. Somnade halv 4 och gick upp alldeles för tidigt.

Idag var vi på Frölunda torg och shoppade lite. :) Massa små onödiga prylar köpte jag. Hem till Sarah å Hannah och kollade på Scary movie 1. Efter det när jag kom hem (till brorsan) igen så kollade vi på Stargate eller vad den nu hette. Inte min favvotyp av film iaf ^^.

Nu ska jag kolla på nya Narnia filmen :D hihi. Så byyye. :)

Inga kommentarer: