2008-07-16

080716

Idag har vi bara tagit det lugnt. Åkte hem till Peter å Annika och åt och pratade lite å så. Det gick inget bra på tv så bestämde oss för att kolla på film och då blev det Arn. Som jag inte sett tidigare. Den var inte så bra men Peter och jag kollade klart.

Imorgon ska jag, och Peter åka till Annikas jobb och äta lunch där med Sarah å gänget. Sen ska de på Gothia cup. På kvällen ska jag hem till Sarah och Hannah och ha myskväll. Häääärligt. :)

Sitter och kollar på tv nu och börjar bli lite småtrött faktiskt. Men det är väl inte så konstigt om man vaknade klockan 7 imorse. Skulle va snäll mot mamma och ställa klockan på 7 för hon ville gå upp tidigare och hon orkade inte ändra sin egen klocka. Så när jag vaknade av mobil alarmet så var mamma redan vaken ^^. Typ 5 minuter senare skickar Veronica sms om att en grej på Liseberg gått sönder. Sen kunde jag inte somna om. Aja nog om det.

Staffan (hunden) ligger och sover här brevid mig. Han är så söööt.

Inga kommentarer: