2008-07-21

Måndag!

Har haft det hur mysigt som helst här nere i Kullavik hos min käre bror och hans tjej. Just nu ligger ja å myser med deras goa hundar Staffan och Smilla. Tyvärr kommer Staffan inte leva länge till eftersom han har hjärtsvikt. De e glada om han klarar sommaren ut. Han går runt och hostar och får inte anstränga sig.



Imorgon ska min brorsa åka till Marstand och tävla i segling. Vet inte riktigt vad de e för tävling men lycka till. :) Annika ska skjutsa mig i till centralen så att ja kan ta tåget hem.


Peter du betyder så mycket för mig. Tack för att du är som du är.


Så här fint är det i Kullavik.

2 kommentarer:

Dan sa...

Fint foto på havet. Tagit fler? :)

Jag har lagt upp några fler bilder på min blogg nu också.

Anonym sa...

Tack. Nej det har ja inte.

Okej ska kolla in dem då :)