2008-07-04

080704

Igår var jag på jobbet och då mådde jag väldigt illa men efter lunch så mådde jag bättre och sen ringde Issa och frågade om jag ville komma hem till henne och vara med henne, Simon, Micke och Magnus. Men när jag kom dit så var bara Simon där (och Issa förstås) så vi gick till fornuddsparken och spela "fotboll". haha. Det var jobbigt men kul och Issa blev jättesur på att mina skor flög av hela tiden för hon fick en på sig. *Förlåt* ;)...

Idag var det sista dagen på jobbet. Kommer sakna alla där nu när jag lärt känna dem ganska bra. Min chef köpte fika bara för att det var min sista dag och så fick jag 4 biobiljetter. :D Snällt va :D.

Efter jobbet idag så skulle ja träffa en kompis i handen så ja tog pendeln dit från stan. Men när jag kommer dit är hon redan med 2 andra. Då hade inte jag någon större lust att vara med. Snällt av dig, det ska jag komma ihåg. Eftersom jag då ville åka hem även fast det inte gick några bussar. Jag gick då från handenterminalen ända hem vilket tog mig lite mer än 1 och en halv timme. Gick på Gudöbroleden och råka trampa i värsta gyttjemarken så min skor blev bruna istället för marinblåa. AArrrrrrrrgghhh. Först så åkte min farbror förbi men såg mig inte. Hade ju tänkt att han kunde skjutsat mig hem. Sen åker Simon förbi och smsar sen om det inte är svettigt att gå på Gudöbroleden mitt i solen. Joooo klart som sjutton att det var. Var helt slut när jag kom hem. Hoppade in i duschen och sen tvättade jag mina skor. "För informationens skull" **Issa och Simon fattar** så är ena skon fortfarande typ grå :S.

Imorgon vill jag åka och shoppa i centrum. :) Men vet inte med vem. Hihi.

På måndag åker jag och Sara till Göteborg men det ser inte ut som att det blir något bra väder. Men jag är van för det är alltid regnigt när jag är där. Jaja vi får göra det bästa av situationen hehe :). Men vi kommer ha grymt kul iaf :D. :):)

Inga kommentarer: