2008-07-12

Klicka här och läs!

Sabina det var den här bloggen jag skulle visa dej som du ville läsa men som jag aldrig hittade om du kommer ihåg det ^^.

Jag förstår verkligen inte hur så unga tjejer klarar av att bli mammor. Okej, någon dag i livet vill jag också bli mamma. Men absolut inte nu. Jag har ju knappt börjat mitt liv känns det som. Kommer snart ut i vuxenvärlden och vill umgås med kompisar, festa, resa och göra en massa roliga grejer innan ja skaffar barn. Inte för att jag klankar ner på de unga tjejer som blir gravida. Klart det är ju hur gulligt som helst med en liten bebis men en grej man måste komma ihåg är att det är en livet ut grej, imte något som bara sträcker sig tills barnet blir 18.

Tycker ändå att det är kul att läsa bloggar om unga mammor. Hur de klarar vardagen osv. Vissa klarar det bättre än andra beroende på hur mycket hjälp de får av sin kille eller föräldrarna.

Inga kommentarer: