2008-07-23

Hemma igen!

Idag så ringde Kattis å hennes familj och fråga om jag ville följa med och bowla. Självklart ville jag det. Det låg precis bredvid centralen så det passade ju jättebra eftersom jag skulle åka hem sen efter ett par timmar. Det var skitkul att bowla med dem. Efter det bjöd dem mig på lunch, vi åt en jättegod lax med pasta och nån sås till.

Efter det så gick vi i Nordstan och shoppade lite. Köpte en massa små bra och ha grejer. Blev ganska mkt sånt men aja. Ibland får man faktiskt slösa lite pengar. Självklart så glömde jag min myströja i deras bil så den e kvar i Billdal nu. :(.

Jag har faktiskt lärt mig dricka kaffe. Det är Peter och Annikas förtjänst. :) De har en såndär skitbra och god kaffemaskin hemma. Mamma blev skitförvänad när jag sa att ja ville ha kaffe till fikat ikväll. Min älskade mamma. :)

2 kommentarer:

Dan sa...

Så du har äntligen lärt dig dricka kaffe! Inte en sekund för tidigt. ;P

Therese sa...

hehe ja vet :)