2008-06-29

Söndag!

Den här helgen har jag gjort mkt saker hela tiden. Började med att ja var på jobbet i fredags, sen åkte jag hem till Sabina och sov där. På lördagen när ja kom hem åkte jag till Issa och vi pratade bara som vanligt och åt en massa glass :). Idag var jag med familjen i Nynäs och kollade på ett fartyg som kom till hamnen igår. Pappa är ju så förtjust i båtar som de flesta som känner mig vet. Hehe... Sen åt vi middag på resturang, på "Freja". :)

Jag längtar tills nästa måndag då jag ska åka till Göteborg med min kära vän Sara Fors :)... :):). Det blir typ första resan jag gör själv med någon kompis. Iof har jag åkt till Göteborg flera gånger förut till mina bröder men det är inte alls samma sak även om det också är väldigt mysigt. Jag gillar västkusten. Alla mysiga sommarstäder. Jag är ingen stadsmänniska så jag trivs väldigt bra i sån miljö. Med små fiskestugor och båtar och havet precis bredvid. :)

Aja nu ska jag gå och lägga mig snart så att jag orkar gå upp och jobba imorgon. Jag kommer vara stentrött imorgon. Suck.

Godnatt alla gulliga och goa. :)))

Inga kommentarer: