2008-06-26

080626

Imorgon är det en härlig fredag :) Äntligen helg efter en hård arbetsvecka. Min familj och jag har storstädat typ hela huset idag och mamma håller på fortfarande, för jag gav upp. Förlåt mamma. (inte för att du läser detta men men)....

Det har inte hänt så mkt i veckan. Träffat Veronica å andra kompisar. Har inte kunnat göra något kul på kvällarna för att ja ska jobba varje dag dagen efter. Var hos tandläkaren idag. Hos tandregleraren. Jag ska tydligen inte få göra min krona fören ja e 20.25 och då kostar det. Hur ska jag ha råd med det :O Föresten, vad kostar det?

Imorgon ska jag till min kära vän Sabina som jag inte träffat på länge. :( Ska åka till henne efter jobbet. Bajs att det ska vara så långt till Nynäs :/.

Nu ska jag fika med familjen här hemma framför tvn. Sen ska jag hoppa i säng för jag ska gå upp halv 6 imorgon.

puss o kram alla.

PS. Jag vill!!!!!!!! DS.

Inga kommentarer: