2008-06-22

Nu är helgen slut

Nu är det söndag och jag har inte skrivit på länge. Men nu ska bni få en uppdatering om vad som har hänt på sistone. Midsommar var mysig. Tillbringade den med Jennier och på dagen var vi i Norrby där en massa folk firade midsommar. Sen cyklade vi tillbaka hem till mig. På kvällen var vi på Saras kompis fest i Tungelsta/Västerhaninge. Det var kul det. :D

Igår på kvällen så var jag och min familj på middag hos några vi känt länge. Det var mysigt. Och jag och Jossan kollade på Desperate housewifes, första säsongen. Har inte sett den förut och hann inte se så mkt igår heller men jag bara måste ha den :).

Idag har jag verkligen storstädat mitt rum. 4 ICA kassar fulla med massa saker som jag inte vill ha längre. Blev så sugen på att göra om mitt rum när jag såg Josefines rum igår. Det var så fint och modernt även fast hon har mkt mkt större rum än mig. :). Jag möblerade om också så det är jättemysigt härinne nu. Sitter i min säng och har tänt en massa ljus och dragit för gardinerna. Myyyyyys. De ena ljuset är ett doftljus så det luktar typ choklad härinne nu hihi. Jag har hållt på med mitt rum i typ 6 timmar idag så kan ni tänka er hur mkt jag har gjort?!?!.. Nån dag den här veckan ska jag å min familj åka till IKEA och kanske köpa en byrå med spegel i och så ska jag kasta min gamla furubyrå som inte alls passar in i mitt rum.

Imorgon är det ny arbetsvecka, aja de e som det är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på Ikea. Jag "måste" också dit en sväng eller två och köpa byråer med mera. Dyyyyrt bli're...

Anonym sa...

haha jooo den ja vill ha kostar 1000 ;)