2008-06-02

Måndag

Det har varit en lång men rolig dag idag. Började med att ja kom till skolan klockan 8 å sen visade det sig att vi inte hade någon riktig lektion fören kvart i 2 då vi hade svenska prov. När Sabina kom vid 11 så åkte vi hem till mig och åt lunch på min altan :D. Mys det var istället för att sitta i tråkiga skolan i typ 3 timmar.

Efter skolan så mötte jag Veronica å vi gick å kolla/shoppa lite i centrum. Sen gick vi till skokanonen vid ÖB å skulle kolla skor men inte hitta man något där heller :/. Tillbaka till centrum för att träffa mamma. Vi gick och shoppa lite vi med. När vi kom hem kom min käre kusin Dan hem till oss för att äta middag. Han gick typ hem halv 11. De va kul å träffa honom för det var ett tag sen.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Sov så gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dan! HAHA han du skrev brev till idag på provet ;D